Название сервера Карта Игроков IP-адрес Действия
Лист поточних проблем.
sin

Пользователь


Рейтинг: 76


Сообщений: 11


Спасибок: 13

Коли я почав грати на цьому сервері у 2023 році - я кайфував від механіки. Усе було надзвичайно збалансовано, як віп, так і не віп могли дуже круто бігати стріляти, перемагати. Усе вирішувало наявність віпів та гра на свою команду.

 

З технічної точки зору мені дуже подобався сервер, тому що:

  • нуль лагів
  • встановлені усі моди для стрільби котрі роблять її біль 'м'якою'
  • мережа літала, тобто відносно маленький пінг для майже усіх гравців на сервері.
  • можливість зносити й віпів та й адмінів не будучи таком за допомогою усього того, що раза знищили.

 

Давайте по порядку:

1. Уберіть взагалі варп портали з серверу. Вони знищують дух гри, та дух гри на сентрі модах, бо звідусіль зараз вбє адмін з невидимістю та 500 хп та з однієї пульки стріляючий по 150+хп

Я не знаю що за не дуже обачна людина вирішила додати це убожество під назвою "варп портали".

Вони руїнять гру. 

Я розумію, що комусь здається що "це можливість щоб не оточили та не знущались з гравців в одному місці на респі".

Але ж це повна маячня, тому що усе те, проти чого ці портали ставились - відбувається систематично.

Гравці ставлять якимось чином й лазери на портали та турелі. Або ставлять лазери щоб сама моделька лазеру блокувала пересування на порталі, а потім ріжуть або вбивають. Тобто сама ідея щоб гравці бігали по усій мапі гарна - але це не проблема недостатку порталів. Портали лише псують гру, а не роблять її гарною.

Приклад щє:

Моя та й багатьох найулюбленіша карта de_aztec_maso2

В чому прикол цієї мапи, чому вона така популярна на майже усіх сентрі серверах без порталів?

Тому що дві команди, дві умовні бази, і нічого більше. Не потрібно бігати сотні умовним КМ у грі щоб дістатися зі своєї точки до точки супротивника та спробувати зайняти його позицію. 

Портали - повністю знищують це. Я настільки бридкого відчуння від найулюбленішеї мапи не відчував ніколи.

 

Тобто у чому проблема порталів?

  1. Вони не вирішують проблему коли протилежну команду гравців загоняють у кут й до кінця раунду там їбуть. Це як було так й залишилось. Спроби не ставити лазері тощо на портали була технічно реалізована, але гравці навчились й продовжують робити щє гірше.
  2. Портали змушують тебе крутися 360 градуісв нон стоп. Немає вгазалі можливості себе захистити за текстурую, або під прикриття пушок, й тощо. Тому що зараз у спину прилетить хєр з адмінкою та невидимістю та швидкістю максимальною - та твої пушки та лазери - пропадуть тому що тебе вбють
  3. Портали роблять усю гру дуже напруженную та непередбачуванною. Не цікавою - а напруженную. Це дуже сильно важливо. Так ось - після 10-15 хвилин такої катки коли потрібно головою вертіти усі боки - ти дуже швидко втомлюєшься, та й помнижити це на проблеми ще нижче - взагалі з глузду з'їзджаєшь.

 

Поверніть миттєве вбивство незалежно від ХП жертви з ножа

Інша проблема це відсутність можливості різати одним кліком як це було раніше та забирати УСІ бабки.

Не потрібні перевірки "чи є швидкість або невидимість" тощо. Це взагалі не має ніякого сенсу. Нехай усі мають можливість вбивати по правому кліку мищі будь кого та забирати усі грощі собі.

Нестача цієї функції робить гру позиційную (а портали ви ввели тому що позиційка почалась, та стало не  цікаво грати).

Або додайте товар у кошик на лад: "супер-ніж-вбивця" за не знаю 1к наприклад.

Хай купляють, хто не купив та проїбав - того проблеми. Але поверніть будьласка можливість вбивати з одного тапу.

 

Поверніть білд та плагіни що були до грудня 2023 року (стосовно прицільної пальби)

Ви щось оновили, та злетіли плагіни плавної стрільби. тощо. Постійно відчуваються лаги. Срільба стала з набагато більшею віддачєю, тощо. Це вбиває такі сервери з купою лучів, купою вираховувань траєкторії тощо (сильна нагрузка на КПУ).  Це дуже сильно вибішує. Бо неможливо більше попадати. Хітпоінти з'їхали чи шо. Адміни знають про щє йде мова. 

 

Потрібен грамотний нерф адмінів

Адміни котрі бігають з повним 500 ХП, з невидимістю, з максимальною швидкісттю, та збороєю котра посилює урон на 80% + 250% щє додатково вони закуповують у магазині.

Ось це й є проблема усього серверу. Чому? Якийсь вася включає усе це - його неможливо вбити. Точка.

У цього васі будуть перманентні гроші на роздатчики, та закупку хп, на у випадку смерті раптової - можливість повністтю відновитись закуп.

У адмінів якщо я пам'ятаю і так дають купу грошей за вбивства, та хоч би шо роби али кожні 300 секунд тобі дають щє й 16к грошей. Це не багато, це надзвичайно багато.

Тому адміни можуть собі дозволити закупівлю усього з максимальним відрівом від не віп гравців.

Віп гравцю потрібен час та купа вбивств задля покупки хоча б одного з сету усіх можливостей.

А адміну - лише декілька хвилин не більше.

 

Що саме викликає купу негативу на сервері та чому ливають?

  1. Купують своє гівно з 80% + 250% дамагу
  2. купують невидимість
  3. сидять на крисі та стріляють у одну точку вбиває противника
  4. або закуповують ще швидкість - та починають бігати стрибати з потрійними стрибками з швидкістью максимальної - тому взагалі не бачишь їх, усі накопичені кошти як гравцю - ти втрачаєшь, та навіть не маєшь змогу відновитися. Коли у той самий час адмін постійно має згростаючи кошти.

 

Шо пропоную:

100% потрібен фікс формули дамагу. Узяв адмінку та невидимість? Ок. Але тепер твій дамаг зменшено у 8 разів. Давай вбивай крисо яка бігає по мапі та пригнічує інших шо усі ливають.

Взяв невидимість другого левелу: дамаг зменшено у 4 рази

Взяв невидимість першого рівня: (сама незначна) дамаг зменшено у 2 рази.

Я вважаю що це головна проблема.

Додатково:

  1. Коли в тебе невидимість: блокувати отримання ігрових грошей. Буквально. Накопичив на невидимість та усі плюшки? Будь добрий тепер погратися, подохнути, та спробувати щє накопичувати. В тебе й так адмінка + функції давати грощі з повітра кожні 5 хвилин. А ось іншим гравцям кращє буде, більше час на перевід духу, відпочинок.

 

Невидимість та швидкість.

Також додатково зменшувати вражаючий дамаг у тих, хто невидимий та швидкий.

Маєшь швидкість та невидимість? 8х меньший дамаг на максимальних левелах. 4х меньший на других левелах, 2х на перших левелах. Нехай бігають стріляють. Плюс під цими статусами не додається бабло ніяк за вбивства. Або додається у 8 разів зменшено, тощо.

 

 

 

 

 

 

Спасибо сказали: lost, РасТу, Dead guy
РасТу

Гл.Админ


Рейтинг: 87


Сообщений: 12


Спасибок: 15

8.png

nekrotuk.andrij

Пользователь


Рейтинг: 42


Сообщений: 6


Спасибок: 7

ЯБ ЗАБРАВ ІНВІЗ ЗОВСІМ І ОБМЕЖИВ ШВИКІТЬ ДЛЯ ВСІХ . ХП ЗАХМАРНЕ , ТОМУ МАКСИМУМ З ЗАКУПОМ АДМ- 350 , ВІП-300 , ПРСТИЙ-200 . ОТ І РІШЕННЯ ВСІХ ПРОБЛЕМ З БЕЗПРИДЄЛОМ В ГРІ . ПРОСТИМ І ІНШИМ ДАТИ ДАТИ БЕЗКІНЕЧНІ ПАТРОНИ НА ПОЧАТКУ ГРИ І НА ВСЮ КАРТУ , БЕЗ ПЕРЕЗАКУПУ , ПРОКАЧКУ ПУШОК ДО 2 РІВНЯ ДЛЯ ПРСТИХ.

 

Отредактировал: Roman.Sergeevich, 25 февраля 2024 г, 21:03
Спасибо сказали: РасТу
sin

Пользователь


Рейтинг: 76


Сообщений: 11


Спасибок: 13

Перефразував, щоб було більш зрозуміло що не так:

Коли я почав грати на цьому сервері у 2023 році, мені дуже сподобалася його геймплей. Все було добре збалансовано, і як гравці з преміум-статусом, так і ті, хто не мав його, могли насолоджуватися грою, вибиваючи перемоги. Вирішальним було не лише наявність преміум-статусу, а й уміння грати за свою команду.

З технічної точки зору сервер був ідеальним:

- Нульовий лаг.
- Всі моди для стрільби були встановлені, щоб гра була плавною.
- Мережа працювала добре, і пінг був низьким для більшості гравців.

Однак, є кілька аспектів, які потрібно змінити:

1. Потрібно повністю прибрати варп-портали з сервера, оскільки вони руйнують гру. Вони призводять до того, що адміни користуються ними для неправомірних переваг, що порушує справедливість гри.

2. Необхідно повернути можливість одним тапом наносити смертельний удар ножем та забирати всі гроші.

3. Важливо відновити плагіни, які були до грудня 2023 року, зокрема, щодо точної стрільби.

4. Необхідно грамотно зменшити можливості адмінів, які надто сильно впливають на гру.

Що стосується негативних аспектів на сервері та причини виходу з гри:

- Гравці використовують нерівні переваги, наприклад, збільшений урон або невидимість.
- Адміни мають надмірні можливості, що робить їх практично непереможними.

Для вирішення цих проблем пропонуються такі заходи:

  • Зменшення урону для гравців з невидимістю та швидкістю.
  • Обмеження можливостей адмінів, щоб не давали вони надмірні переваги.

 

----------------------

 

Приклади що потрібно зробити:

  • ножі по ПКМ вбивають та можна забрати усі кошти, не важливо ти в інвізі чи ні.
  • якщо ти в інвізі - грощі не нараховувати за вбивства, портали, пушки. Ти обрав шлях криси, тому не потрібно таких гравців заохочувати сидіти біля раздатчика, потрібно зломати їм мотивацію сидіти біля безкінечного ХП. 
  • Якщо ти в інвізі - зменшувати тотальним дамаг по формулі:
    лвл 3 інвіза - лише 20% від дамагу. Наприклад стріляєшь пулькою по 100 хп, буде наносити лише 20
    лвл 2 інвіза - лише 30% від дамагу. Наприклад стріляєшь пулькою по 100х хп, буде наносити лише 30
    лвл 1 інвіза - лише 50% від дамагу. наприклад стріляєшь пулькою по 100хп, буде наносити лише 50

На мій погляд це дає можливості слідуючого характеру:

  • по перше не потрібно багато кодити з механіками і сорцями, швидке тупе рішення
  • по друге якщо ти в інвізі - у тебе й так перевага. Тебе взагалі не видно на 3 лвлі. Плюс якщо ти хєрачишь з придбанною з магазину зброєю з 30-80% до дамагу, та додатково закуповуєшь з магазу урон - то в тебе одна кулька у 250 хп та 250 броні хєраче на десь 100+ хп. А якщо броні лише 100 - то ти вбиваєшь з однієї кулі. А зброя у тебе автоматична. Ось й виходить що у тебе АВП де-факто з швидкісттю стрільби автомата та без будь-яких лімітів. Тому то й ти перемагаєшь, та завжди будешь на перших місцях в топі, та будешь мати завжи купу грошей, коли усі інші не будуть мати нічого, та навіть шансу відповісти тобі.
  • ящо ти не в інвізі - то тебе видно, навіть якщо у тебе дохєра ХП, та навіть якщо у тебе дамга суттєвий - але тебе видно - то інші гравці також у моменті перестрілки зусередять на тебе увагу та буде більше шансів тебе вбити. А коли тебе не видно зовсім, то як тебе вбити? Розумієте? Дайте шанс хоча б вбити адміна. Хоча б влучити в нього, хоча б ПОБАЧИТИ адміна. Ось й усе. 
  • Зі змешненним уроном буде х2-х4 більше часу (біля секунди) щоб зрозуміти звідки, хто, та попробувати відповісти. Так, шанси будуть дуже малими що вб'єшь адміна з 500 хп, але хоча б не здохнеж одразу
  • Що стосується грошей у інвізу та чому не потрібно давати. Тому що адмінка й так дає купу грошей при вбивствах, плюс грощі за захоплення точок респауну, плюс грощі нахаляву з адмінки. Нашо усе це мінять, коли можна спробувати на якийсь час зробити інвіз без грошей та зі зменшенним дамагом + ніж котрий ріже + відсутність порталів + фікс плагінів вогню зрої.

 

Спасибо сказали: РасТу
lost

VIP ©


Рейтинг: 7


Сообщений: 2


Спасибок: 1

Ось це прям гуд ідея 

"....Шо пропоную:

100% потрібен фікс формули дамагу. Узяв адмінку та невидимість? Ок. Але тепер твій дамаг зменшено у 8 разів. Давай вбивай крисо яка бігає по мапі та пригнічує інших шо усі ливають.

Взяв невидимість другого левелу: дамаг зменшено у 4 рази

Взяв невидимість першого рівня: (сама незначна) дамаг зменшено у 2 рази...."

Спасибо сказали: РасТу
Яйцерез

VIP ©


Рейтинг: 2


Сообщений: 2


Спасибок: 0

це було б справедливо, але за що люди платити тоді будуть, коли вони віпку купують щоб гарантувати собі задоволення - грати собі в кайф та розривати інших як ботів?

Авторизация
Последнее на форуме